Marketingová strategie golfového klubu Sokrates Golf & Country Club, o.s. – Jana Dubská
Jana Dubská
Master's thesis
Marketingová strategie golfového klubu Sokrates Golf & Country Club, o.s.
Abstract:
V teoretické části práce jsou nastíněny základní charakteristiky golfu. Poté se autorka věnuje marketingu golfových služeb v rámci cestovního ruchu a jeho nejdůležitějším specifikům. Dále se zaměřuje na marketingový mix služeb cestovního ruchu a ke každému nástroji mixu uvádí praktický příklad z golfové oblasti. Také se zmiňuje o analýze tržních příležitostí a jejích nástrojích. Na konci metodologické …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/17377
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2008
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Vlastimil Štefl
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/17377
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.