Jana Dubská

Master's thesis

Marketingová strategie golfového klubu Sokrates Golf & Country Club, o.s.

Abstract:
V teoretické části práce jsou nastíněny základní charakteristiky golfu. Poté se autorka věnuje marketingu golfových služeb v rámci cestovního ruchu a jeho nejdůležitějším specifikům. Dále se zaměřuje na marketingový mix služeb cestovního ruchu a ke každému nástroji mixu uvádí praktický příklad z golfové oblasti. Také se zmiňuje o analýze tržních příležitostí a jejích nástrojích. Na konci metodologické …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 1. 2008
  • Supervisor: Václav Stříteský
  • Reader: Vlastimil Štefl

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/17377

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.