Marek Fischer

Diplomová práce

Impact of Social Media on B2B Sales

Využití sociálních médií v B2B prodeji
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tím, jak mohou B2B obchodníci využívat sociální média v prodeji. Na základě systematické rešerše literatury, autor zjistil, že akademici, zkoumající danou problematiku, navrhují další výzkum, a to: v kterých konkrétních krocích se dají využít sociální média v prodeji (Salo, 2017). Autor se na základě toho rozhodl zjistit, jaké sociální sítě, různé technologie a pluginy …více
Abstract:
This diploma thesis focuses on social media usage in B2B sales. Based on the systematic literature review conducted by the author, he has found out that recent researchers (Salo, 2017) suggest further research in the area of how and in which sales phase should various social networking sites, technologies and plugins used. To further fill this research gap, author decided to identify these social media …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2018
  • Vedoucí: David Anthony Procházka
  • Oponent: Milan Malý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75005