Kreativita odborného výcviku v oboru gastronomie – Kamil ŠČERBA
Kamil ŠČERBA
absolventská práce studenta CŽV
Kreativita odborného výcviku v oboru gastronomie
Creativity of professional training in the field of gastronomy
Anotace:
Závěrečná práce je zaměřena na přípravu učitele praktického vyučování v oboru gastronomie - food designe. Kvalita výuky se odvíjí od učitele, jeho kreativitě, odbornosti a přístupu k žákům. Kreativita je jednou z nejdůležitějších vlastností učitele k vedení a motivování žáků praktického vyučování. Je zde zaznamenána práce a výuka žáků oboru gastronomie food designe, které jsem měl a mám možnost vést …víceAbstract:
The final work is focused on the preparation of teachers of practical teaching in the field of gastronomy - food design. The quality of teaching depends on the teacher's creativity, expertise and approach to students. Creativity is one of the most important qualities of a teacher to guide and motivate students in practical teaching. There is a record of work and teaching of students in the field of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Alena Szachtová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠČERBA, Kamil. Kreativita odborného výcviku v oboru gastronomie. Plzeň, 2022. závěrečná práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáceloživotní / obor:
Studium v oblasti pedagogických věd / Studium v oblasti pedagogických věd se zaměřením na přípravu učitelů OP, PV a OV na SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Podíl učitele praktického vyučování na zvyšování motivace a zájmu o obor
Petr Samec -
Rozbor využití času učitele praktického vyučování na konkrétní SOŠ a SOU
Anežka Raichová -
Osobnost učitele praktického vyučování a jeho vliv na rozvíjení pozitivního vztahu k práci a danému oboru
Jitka Wallererová -
Podíl učitele praktického vyučování na zvyšování motivace a zájmu o obor
David Herolt -
Další vzdělávání učitelů praktického vyučování a odborného výcviku
Josef Kišš -
Rozbor využití času učitele praktického vyučování na konkrétní SOŠ (SOU)
Tereza Pitrmanová -
Profesní rozvoj učitelů praktického vyučování v oboru kadeřník
Iveta Špačková -
Profesní rozvoj učitelů praktického vyučování a odborného výcviku
Marika Punčochářová Jurmanová