Bc. Martina Řiháková
Diplomová práce
Personální marketing
Personnel marketing
Anotace:
Cílem diplomové práce je na základě závěrů realizovaných analýz a dostupných informací poskytnout managementu společnosti zpětnou vazbu v podobě návrhů, doporučení a opatření, která mohou přispět ke zkvalitnění personálních procesů, zejména v oblasti získávání pracovníků. V rámci diplomové práce je prostřednictvím dotazníkového šetření analyzován současný stav a úroveň personálního marketingu ve společnosti …víceAbstract:
The objective of the thesis is, based on the conclusions made on the implemented analyses and the information available, to offer the management of the company feedback in the form of suggestions, propositions, and measures which may contribute to the quality of processes regarding the company's personnel, especially with regards to hiring employees. Within this thesis, the current state and quality …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Pavel Tomšík, CSc.
- Oponent: Hana Stojanová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Proces a metody získávání pracovníků ve vybrané organizaci
Phuong Ngoc Dangová -
Proces získávání pracovníků u Policie ČR
Barbara Keplingerová -
Role sociálního pilíře CSR při získávání pracovníků
Daniela Márová -
Využití internetu a sociálních sítí při získávání pracovníků
Martina Poučková -
Analýza atraktivity firmy WITTE Nejdek, spol. s r.o. jako zaměstnavatele a doporučení nejvhodnějších metod získávání zaměstnanců v regionu
Lucie Verešová -
Personálny marketing vo vybranej spoločnosti
Elena Kasáková -
Employer branding ve výrobních podnicích/službách
Vojtěch Rudolf -
Cílený employer branding v prostředí FMCG společnosti
Lucie Lázinková
Název
Vložil
Vloženo
Práva