Vendula KOPECKÁ

Bakalářská práce

Vliv pojetí pedagogického stylu učitele na vztah žáků ke studiu

The conceptual influence of the teacher´s pedagogical style on the students´ relationship to their studies
Anotace:
Cílem bakalářské práce je odpovědět si na otázku, zda angažovanost a pozitivní přístup učitele může ovlivnit vztah žáků ke vzdělávání. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část a shrnutí výsledků výzkumu. Teoretická část se zaměřuje na důležité vlastnosti učitele a popisuje fáze budování kariéry učitele. Ukazuje, jak významná je pro žáky motivace, chvála a konstruktivní kritika. Do jedné …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to answer the question whether the teacher´s enthusiasm and positive approach can affect students´ attitude to education. The thesis is divided into theoretical and practical part and summary of work results. Theoretical part focuses on the important characteristics of the teacher and describes the stages of teacher´s career. It shows how important motivation, praise …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Martina Komzáková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOPECKÁ, Vendula. Vliv pojetí pedagogického stylu učitele na vztah žáků ke studiu. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta filozofická

Bakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanistika

Práce na příbuzné téma