Komparace přístupů PR na centrální úrovni a lokální úrovni v nadnárodní společnosti – Bc. Monika Štorková, DiS.
Bc. Monika Štorková, DiS.
Diplomová práce
Komparace přístupů PR na centrální úrovni a lokální úrovni v nadnárodní společnosti
Comparison of approaches towards PR at national and local levels in multinational company
Anotace:
Práce je věnována komparaci přístupů PR na centrální úrovni a lokální úrovni v nadnárodní společnosti. Jejím cílem je snaha osvětlit význam a přínos technik public relations pro výrobní společnosti a konkrétněji se zabývá odlišným využitím nástrojů public relations na rozdílných úrovních nadnárodní společnosti. V praktické části jsou rozebrány přístupy k PR na centrální a lokální úrovni ve vybrané …víceAbstract:
The thesis is devoted to a comparison of different approaches to PR at the central level and the local level in multinational company. Aim of this thesis is to explain the importance and benefits of public relations techniques for manufacturing companies. This thesis also deals with the different use of tools of public relations at different levels in multinational company thoroughly. Different approaches …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c2blg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Michaela Svitáková
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
PR komunikace výrobní společnosti při náboru zaměstnanců a strategie interní komunikace
Jitka DVORSKÁ -
Marketingová komunikace vybraného výrobního podniku
Tereza Kaskounová -
Komunikační audit vybrané výrobní společnosti a návrh optimalizace firemní komunikace
Andrea Matis -
Posouzení vnitrofiremní komunikace
Lenka Pastorová -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Interní komunikace ve firemním prostředí
Karolína NEVRLOVÁ -
Komunikace v podniku
Kateřina Jarošová