Eliška Koňařová
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu divadla
Marketing Mix Analysis of the Theatre
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu Divadla Petra Bezruče. Teoretická část práce je věnována teoretickým východiskům marketingového mixu služeb a charakteristice vybraného divadla. V praktické části je proveden výzkum pomocí dotazníkového šetření, jehož výsledky jsou následně analyzovány. Na základě výsledků jsou stanoveny návrhy a doporučení na změny marketingového mixu divadla …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the marketing mix of the Petr Bezruč Theatre. The theoretical part of the thesis is devoted to the theoretical background of the marketing mix of services and the characteristics of the selected theatre. In the practical part, research is conducted by means of a questionnaire survey, the results of which are subsequently analyzed. Based on the results …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/149452
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2023
- Supervisor: Tereza Prešnajderová
- Reader: Martina Gecíková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Marketing / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník