Specifikace komunikace dětí s mentálním postižením v předškolním věku – Monika KRČMÁŘOVÁ
Monika KRČMÁŘOVÁ
Bakalářská práce
Specifikace komunikace dětí s mentálním postižením v předškolním věku
Specification of communication with childrem with mental retardation in pre-school age
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na dvě stěžejní části. První část je věnována teoretickým poznatkům, kde se zabýváme mentální retardací. Dále pak práce popisuje komunikaci, její význam a možnosti a dětmi v předškolním věku. Druhou částí je kazuistická studie, která má za úkol popsat a srovnat vliv integrace dítěte s mentální retardací do běžné mateřské školy na jeho komunikaci a vývoj.Abstract:
This diploma project is divided into two fundamental sections. The first part deals with theoretical findings, which considers mental retardation. Hereafter, it defines communication, its importance and possiblities of pre-school children. The second part reflects a case study, which analyses and confronts the effect of a mentally affected child integration into an ordinary nursery school on her or …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2015
Zveřejnit od: 22. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ivana Horváthová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRČMÁŘOVÁ, Monika. Specifikace komunikace dětí s mentálním postižením v předškolním věku. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a přírodopis se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Využití interaktivní technologie u dítěte s mentální retardací v předškolním věku
Lenka Novotná -
Možnosti vzdělávání dětí s mentální retardací v předškolním věku
Barbora FÜRSTOVÁ -
Problémové chování u dětí s mentální retardací v předškolním věku.
Marie Rybářová -
Možnosti rozvoje předčtenářské gramotnosti dětí s mentální retardací v předškolním věku
Petra BOBKOVÁ -
Možnost společenského uplatnění absolventů středního odborného učiliště s mentální retardací
Aneta MAKOVCOVÁ -
Lexikálně sémantická rovina u dětí s lehkou mentální retardací
Ester Krupová -
Jedinec s lehkou mentální retardací a jeho rozvoj prostřednictvím vytvořeného intervenčního programu
Kateřina PINCOVÁ -
Charakteristika komunikace dítěte v předškolním věku
Anna Bubláková
Název
Vložil
Vloženo
Práva