Petra TOMANOVÁ

Diplomová práce

Promotional Discourse of Conventional vs. Socially Responsible Companies - A Socio-pragmatic Analysis

Propagační Diskurs Konvenčních vs. Společensky Odpovědných Firem ? Socio-pragmatická Analýza
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá socio-pragmatickou analýzou propagačního (komerčního) diskursu dvou typů firem: konvenčních firem a společensky odpovědných firem. První kapitoly práce práce popisují pojem sociální odpovědnost firem, základní principy marketingu, propagace a reklamy. Další kapitoly zahrnují teoretický rámec práce - teorie G. Cooka, M. Hallidaye a Van Dijka. Další kapitoly představují …více
Abstract:
This Master thesis deals with promotional (commercial) discourse analysis of two types of companies: conventional companies and socially responsible companies. The first chapters describe the term corporate social responsibility, the basic principles of marketing, promotion and advertising. Next chapters present theoretical background of the thesis - G. Cook's, M. Halliday's and Van Dijk's theories …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Zuzana Hurtová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TOMANOVÁ, Petra. Promotional Discourse of Conventional vs. Socially Responsible Companies - A Socio-pragmatic Analysis. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta