Promotional Discourse of Conventional vs. Socially Responsible Companies - A Socio-pragmatic Analysis – Petra TOMANOVÁ
Petra TOMANOVÁ
Diplomová práce
Promotional Discourse of Conventional vs. Socially Responsible Companies - A Socio-pragmatic Analysis
Propagační Diskurs Konvenčních vs. Společensky Odpovědných Firem ? Socio-pragmatická Analýza
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá socio-pragmatickou analýzou propagačního (komerčního) diskursu dvou typů firem: konvenčních firem a společensky odpovědných firem. První kapitoly práce práce popisují pojem sociální odpovědnost firem, základní principy marketingu, propagace a reklamy. Další kapitoly zahrnují teoretický rámec práce - teorie G. Cooka, M. Hallidaye a Van Dijka. Další kapitoly představují …víceAbstract:
This Master thesis deals with promotional (commercial) discourse analysis of two types of companies: conventional companies and socially responsible companies. The first chapters describe the term corporate social responsibility, the basic principles of marketing, promotion and advertising. Next chapters present theoretical background of the thesis - G. Cook's, M. Halliday's and Van Dijk's theories …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Hurtová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TOMANOVÁ, Petra. \textit{Promotional Discourse of Conventional vs. Socially Responsible Companies - A Socio-pragmatic Analysis}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/g9n8v6/.
Jak správně citovat práci
TOMANOVÁ, Petra. Promotional Discourse of Conventional vs. Socially Responsible Companies - A Socio-pragmatic Analysis. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Překladatelství a tlumočnictví / Angličtina pro překladatelskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Sociální odpovědnost firem a měření odpovědnosti v podniku
Eliška Jedličková -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Zhodnocení vybraných firem z pohledu ekonomiky a managementu s důrazem na sociální odpovědnost
Tomáš Januška -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Michaela Křehlíková -
Společenská odpovědnost firem, její význam v současnosti a pro budoucnost
Jana Rumpíková -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Kristina Vlčková -
Zhodnocení vybraných firem z hlediska společenské odpovědnosti
Ondřej Chovanec