Eva Zmeškalová
Bachelor's thesis
Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract:
Práce se zabývá analýzou strategie konkrétní firmy působící na českém trhu. Zvažuje formy její marketingové propagace, cenovou strategii i možnosti expanze do zahraničí. Detailněji pojednává o jednotlivých problémech souvisejících s její činností, kterou je zprostředkovávání služeb v zábavném odvětví. Soustředí se také na vztah firmy ke konkurenci, dodavatelům a zákazníkům.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 6. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3412
Thesis defence
- Date of defence: 29. 6. 2007
- Supervisor: Alena Filipová
- Reader: Jiří Zeman
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3412
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie firmy na internetu
Petra Hubeňáková -
Návrh optimalizace strategie propagace pro společnost EKPRACE s.r.o.
Margarita Pologova -
Návrh marketingové strategie firmy Chronex s.r.o.
Michaela Příložná -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY LEJAAN NA SOCIÁLNÍCH MÉDIÍCH NA POLSKÉM TRHU
Artem Yatsenko -
Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu
Adriana Čožíková -
Analýza komunikační strategie firmy Coca-Cola v České republice
Ondřej Slivka -
Návrh internetové marketingové strategie firmy Lepor, s. r. o.
Ondřej Lapáček -
Komunikační strategie firmy RentFun s.r.o.
Roman Reshetnikov