An Analysis of the Marketing Strategy of a Select Company in the Czech Republic – Martin Kolář
Martin Kolář
Bachelor's thesis
An Analysis of the Marketing Strategy of a Select Company in the Czech Republic
An Analysis of the Marketing Strategy of a Select Company in the Czech Republic
Abstract:
A bachelor thesis deals with a marketing strategy of a select wholesale company in the Czech Republic. The main objective is to reveal weaknesses in the marketing strategy and suggest particular improvement. The theoretical part is concerned with issues relating to marketing strategy. Afterwards, in the analytical part, the theory is applied to a particular Czech company so as to describe its marketing …moreAbstract:
Bakalářská práce pojednává o marketingové strategií vybrané společnosti v České republice, která se zabývá převážně velkoobchodním prodejem. Cílem bakalářské práce je odhalit slabé stránky v marketingové strategii a navrhnout doporučení pro její zlepšení. Teoretická část se zabývá problematikou týkající se marketingové strategie. Poté je v praktické části teorie aplikována na vybranou českou společnost …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2015
Accessible from:: 7. 5. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOLÁŘ, Martin. \textit{An Analysis of the Marketing Strategy of a Select Company in the Czech Republic}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2015. Available from: https://theses.cz/id/ga14gs/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kolář, Martin. An Analysis of the Marketing Strategy of a Select Company in the Czech Republic. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Tereza Ostrá -
Návrh marketingové strategie vybrané módní značky
Matej Kiška -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Kristýna Sosíková -
Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF
Veronika Novotná -
Návrh marketingové strategie společnosti Lynx
Jan Vávra -
Možnosti marketingové strategie společnosti Albert a její korelace se zákaznickými segmenty.
Jan Klamrt -
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Luboš Mašek -
Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu
Halka Prokešová