Inkluzivní vzdělávání z pohledu učitelů na vybraných základních školách v České republice – Mgr. Markéta VÁCHOVÁ
Mgr. Markéta VÁCHOVÁ
Bachelor's thesis
Inkluzivní vzdělávání z pohledu učitelů na vybraných základních školách v České republice
Inclusive education from the perspective of teachers in selected schools in the Czech Republic
Abstract:
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. V teoretické části je cílem práce popsat principy inkluzivní vzdělávání, postoje a názory českých a světových odborníků na inkluzivní vzdělávání, popsat učitelskou profesi, myšlení učitele a profesní kompetence a nakonec samotného žáka s postižením a podpůrná opatření, která inkluzivní vzdělávání doprovázejí. Je rozdělena do tří kapitol. První kapitola …moreAbstract:
The bachelor thesis has a theoretical-empirical character. The goal of the theoretical part is to describe the priciples of the inclusive education, the attitudes and the opinions of the international experts in inclusive education, then to describe the profession of teacher, his or her way of thinking about the matter and his or her professional competecies, finally to describe the disabled pupil …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Iva Žlábková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VÁCHOVÁ, Markéta. \textit{Inkluzivní vzdělávání z pohledu učitelů na vybraných základních školách v České republice}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Health and Social Studies. 2017. Available from: https://theses.cz/id/ga42b7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VÁCHOVÁ, Markéta. Inkluzivní vzdělávání z pohledu učitelů na vybraných základních školách v České republice. Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of Health and Social StudiesBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy - Tutorship
Theses on a related topic
-
Profesní kompetence ve vztahu ke vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami z pohledu učitelů mateřských a základních škol hlavního vzdělávacího proudu
Sabina SASKOVÁ -
Kompetence učitele pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na začátku profesní kariéry
Miloslava KOTÁPIŠOVÁ -
Učitelská kompetence v rámci výuky tělesné výchovy na 1. stupni ZŠ
Martin Polách -
Vstup začínajícího učitele do profese
Jana Rychlíková -
Učitelská profese pohledem začínajících učitelů
Tereza Bruknerová -
Klíčové kompetence učitelů základních škol a jejich vnímání pracovní a osobní pohody
Alena Rajnochová -
Kompetence pedagogů v mateřských školách a míra jejich naplňování ve vztahu k délce profesní praxe
Jitka Dolívková -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights