Adéla Jamborová

Bakalářská práce

Měření spokojenosti lázeňských klientů

Satisfaction Measurement of the Spa Clients
Anotace:
V bakalářské práci je řešen problém týkající se spokojenosti klientů Lázní Teplice nad Bečvou, a. s., které se především orientují na léčbu oběhového a pohybového ústrojí. Práce vykazuje teoreticko-aplikační charakter. Teoretické část práce se týká zejména popisu problematiky měření spokojenosti. Aplikační část se opírá o zrealizované dotazníkové šetření, které bylo v lázních uskutečněno prostřednictvím …více
Abstract:
This thesis concerns the problem of customer satisfaction of the Teplice nad Bečvou Spa which focuses mainly on muscular and circulatory system treatment. The thesis is of both theoretical and practical character. Whereas the theoretical part describes issues related to customer satisfaction measurement, the practical part deals with a survey that was carried out for the purposes of this thesis with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
  • Vedoucí: Tomáš Balcar
  • Oponent: Vojtěch Spáčil

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava