Jana KULINOVÁ
Bachelor's thesis
Pivní turismus jako produkt cestovního ruchu
Beer tourism as a tourism product
Abstract:
Tato bakalářská práce řeší problematiku pivního turismu v Čechách. Hlavním cílem je navrhnout zlepšení pro produkty pivního turismu v západních Čechách. Dílčím cílem je analyzovat potenciál pivního turismu v západních Čechách, a to za pomoci sekundární zdrojů. Dalším dílčím cílem je provést analýzu poptávky pivního turismu v západních Čechách, a to za pomoci dotazníkového šetření. V teoretické části …moreAbstract:
This bachelor thesis addresses the issue of beer tourism in the Czech Republic. The main goal is to propose improvements for beer tourism products in western Bohemia. A partial goal is to analyze the potential of beer tourism in western Bohemia, with the help of secondary sources. Another partial goal is to analyze the demand for beer tourism in western Bohemia, using a questionnaire survey. The theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 8. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KULINOVÁ, Jana. Pivní turismus jako produkt cestovního ruchu. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Reklamní předměty značky Pilsner Urquell
Nikol Moravcová -
Vnímání značky Pilsner Urquell mladými spotřebiteli
Agáta Procházková -
Pilsner Urquell Strategic Management and Brand Building
Tereza Nováková -
Jednotný positioning značky Pilsner Urguell v exportních zemích
Lenka Burianová -
Pivní turismus jako podforma gastroturismu v Moravskoslezském kraji
Dominik Vengel -
Pivní turismus jako produkt cestovního ruchu
Jana KULINOVÁ -
Gastronomický turismus v České republice
Lukáš Pitelka -
Pivní turismus v České republice
Barbora Holanová