Pivní turismus jako produkt cestovního ruchu – Jana KULINOVÁ
Jana KULINOVÁ
Bachelor's thesis
Pivní turismus jako produkt cestovního ruchu
Beer tourism as a tourism product
Anotácia:
Tato bakalářská práce řeší problematiku pivního turismu v Čechách. Hlavním cílem je navrhnout zlepšení pro produkty pivního turismu v západních Čechách. Dílčím cílem je analyzovat potenciál pivního turismu v západních Čechách, a to za pomoci sekundární zdrojů. Dalším dílčím cílem je provést analýzu poptávky pivního turismu v západních Čechách, a to za pomoci dotazníkového šetření. V teoretické části …viacAbstract:
This bachelor thesis addresses the issue of beer tourism in the Czech Republic. The main goal is to propose improvements for beer tourism products in western Bohemia. A partial goal is to analyze the potential of beer tourism in western Bohemia, with the help of secondary sources. Another partial goal is to analyze the demand for beer tourism in western Bohemia, using a questionnaire survey. The theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KULINOVÁ, Jana. Pivní turismus jako produkt cestovního ruchu. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management
Práce na příbuzné téma
-
Reklamní předměty značky Pilsner Urquell
Nikol Moravcová -
Vnímání značky Pilsner Urquell mladými spotřebiteli
Agáta Procházková -
Pilsner Urquell Strategic Management and Brand Building
Tereza Nováková -
Jednotný positioning značky Pilsner Urguell v exportních zemích
Lenka Burianová -
Pivní turismus jako podforma gastroturismu v Moravskoslezském kraji
Dominik Vengel -
Pivní turismus jako produkt cestovního ruchu
Jana KULINOVÁ -
Gastronomický turismus v České republice
Lukáš Pitelka -
Pivní turismus v České republice
Barbora Holanová