Petra Bořková

Bakalářská práce

Komerční PR obsahy v pořadech České televize

Commercial PR contents in the program soft the Czech Television
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá „skrytou“ marketingovou komunikací ve vybraných pořadech České televize. Cílem práce je na základě obsahové analýzy jejích vybraných pořadů zjistit jednak impakty marketingových obsahů, typu „skryté“ (zakázané nekorektní, zákonu odporující apod.) marketingové komunikace a její nejčastější formy, resp. umístění v rámci vysílaných formátů. Teoretická část práce se tedy zabývá …více
Abstract:
Bachelor thesis solves "hidden" marketing communication in selected Czech Television. The aim of the thesis is to find, on the basis of the content analysis of its selected programs, the impacts of marketing content, type of "hidden" (prohibited incorrect, law contradictory etc.) marketing communication and its most frequent forms, reso. Location within broadcast formats. The theoretical part of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní