Vývoj subsystémů herního enginu pro RTS – Pavel Balcárek
Pavel Balcárek
Bachelor's thesis
Vývoj subsystémů herního enginu pro RTS
Development of Game Engine Subsystems for RTS
Anotácia:
Práce se zabývá seznámením se s architekturou herního enginu pro realtime strategii a řešením problémů, které tento celek obsahuje nebo může obsahovat. Hlavním zaměřením je logický subsystém realtime strategie. Pod tento obecný celek spadá zejména problém hledání nejkratší cesty v terénu a jednoduchá AI jednotek. Pro tyto problémy bude představena implementace za použití známých algoritmů a postupů …viacAbstract:
This thesis deals with architecture of realtime strategy engine and solving problems which can appear while developing realtime strategy game. Main focus is on logical subsystem, mainly finding shortest path in terrain and simple AI for autonomnous units. Demo application will be developed, while containing implementations of all problems theoreticaly described before with using known algorithms and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/98707
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedúci: Tomáš Fabián
- Oponent: Michael Holuša
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBachelor programme / odbor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Algoritmy pro hledání nejkratší cesty v počítačových hrách
Jiří Večerík -
Aplikace algoritmů pro hledání nejkratší cesty
Nikola Viktorie Hažmuková -
Hledání nejkratší cesty v ohodnoceném grafu s využitím softwaru
Jakub ŠEVČÍK -
Hledání nejkratší cesty na mapě
Jan Pospíšil -
Hledání optimální cesty v dopravní a počítačové síti
Pavel Ptačovský -
Implementace paralelního algoritmu pro hledání optimální cesty závislé na čase
František KOLOVSKÝ -
Vizualizace hledání nejkratší cesty na grafech
Tomáš Havránek -
Grafy, grafové algoritmy a jejich využití při hledání nejkratší cesty
Lukáš Ott