Jakub Závišek

Bakalářská práce

Rebranding úspěšné globální firmy – komunikace značky

Rebranding in successful global company – brand communication
Anotace:
Tématem bakalářské práce je rebranding úspěšné mezinárodní firmy a komunikace značky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje rebrandingu, značce a komunikaci značky, která je vysvětlena pomocí stylizace do specifických archetypů. V praktické části tato páce představuje společnost, které se proces rebrandingu týká a zkoumá stávající pozici a tvář značky …více
Abstract:
The topic of this Bachelor thesis is rebranding in successful global company and communication of its brand. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part focuses on rebranding, brand and brand communication which is explained by specific brand archetypes. In practical part, the work introduces the company which is under process of rebranding and it analyzes current …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
  • Oponent: Karel Novotný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management