Literarische Darstellungen der Kindheit in autoritärer Gesellschaft – Bc. Pavla Bezděková
Bc. Pavla Bezděková
Master's thesis
Literarische Darstellungen der Kindheit in autoritärer Gesellschaft
Literary embodiments of childhood in authoritarian societies
Abstract:
This Master's Thesis, which is called 'Literary Embodiments of Childhood in Authorian Societies', deals with three German writers; A.Andersche and his short story, P.Hartling and his novel, as well as W.Schnurre and his novel.The topics discussed are the methods of raising children and their upbringing, in addition, the relationship between father and son during the Nazi regime. After careful analysis …viacAbstract:
Diplomová práce, jejíž název je " Literarische Darstellungen der Kindheit in autoritärer Gesellschaft" pojednává o povídce německého spisovatele A.Andersche , románu německého spisovatele P.Härtlinga a románu W.Schnurreho. Řešenou problematikou je výchova a výchovný styl, dále pak vztah mezi otcem a synem v období nacismu. Na základě analýzy textu je zjištěno, jakým způsobem a stylem je mladá generace …viacKľúčové slová
Generace otců nacismus výchova v období nacizmu styl výchovy autoritativní charakter vztah mezi otcem a synem vztah mezi žákem a ředitelem školy. Generation of fathers Nazi regime(Third Reich) upbringing during the Nazi regime methods of upbringing authoratative characteristics realtions between father and son relations between student and principal of school
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/exbar/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2014
- Vedúci: Mgr. Jan Budňák, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Pavel Váňa, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary and Language School Teacher Training in German Language
Práce na příbuzné téma
-
Vztah mezi učitelem a žákem na waldorfské a klasické základní škole
Berenika Lipková -
Cesta k partnerství - optimální vztah mezi učitelem a žákem (Případová studie)
František Koudela -
Vztah mezi hudebním a matematickým nadáním u žáků 6. ročníku ZŠ
Kristýna Blahová -
Vztah mezi školním prospěchem žáků a klimatem třídy
Tereza Váňová -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Respektující vztah mezi učitelem a žákem
Jana Škodová -
Respektující vztah mezi učitelem a žákem
Daniel Vydra -
Respektující vztah mezi učitelem a žákem
Silvie Frolová