Bc. Lukáš Hradecký

Bakalářská práce

Návrh prvků uživatelského rozhraní ve vývojovém prostředí Processing

Grafic user interface in Processing development environment
Anotace:
Tato práce se zabývá návrhem struktury grafických ovládacích prvků uživatelského rozhraní, které by bylo možné realizovat ve vývojovém prostředí Processing a používat je v operačních systémech Windows a Android. V práci jsou uvedeny jednotlivé komponenty v těchto systémech, ze kterých je vybrána množina nejpoužívanějších prvků, jenž lze používat v multiplatformních aplikacích. Dále práce obsahuje návrh …více
Abstract:
This text describes design of structure of the graphic user interface controls that could be implemented in development environment Processing and could be used in operating systems Windows and Android. In the thesis are listed individual components in these systems, from which a set of the most used elements, which can be used in multiplatform applications, is selected. Further, the thesis contains …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Tomáš Martinec, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hradecký, Lukáš. Návrh prvků uživatelského rozhraní ve vývojovém prostředí Processing . Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studií
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN