Sustaining Motivation and Preventing Burnout: A Study of English Teachers in Turkey – Mgr. Tugba Cakir
Mgr. Tugba Cakir
Diplomová práce
Sustaining Motivation and Preventing Burnout: A Study of English Teachers in Turkey
Sustaining Motivation and Preventing Burnout: A Study of English Teachers in Turkey
Abstract:
This thesis examines what English teachers consider when choosing their profession. If the motivations for deciding on this profession are examined, ways to keep them in the profession may also be found. This study presents whether motivation and burnout go together and how teachers can be protected from burnout while keeping motivation high. Employing qualitative methods, two focus groups with a total …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fogqt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2025
- Vedoucí: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Chocholatá, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Lower Secondary School English Language Teacher Training / Lower Secondary School English Language Teacher Training
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.