Jan Machalka

Bakalářská práce

Marketingová komunikace Divadla na cucky

Marketing Communication of Divadlo na cucky
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a marketingových komunikací olomouckého Divadla na cucky. V teoretické části se věnuje základním pojmům a poznat-kům dané problematiky. Dále je uveden popis Divadla na cucky a jeho marketingového a komunikačního mixu. V souladu s výsledky provedeného výzkumu formou dotazníkového šetření je provedena SWOT analýza a následně autor formuluje vlastní …více
Abstract:
This thesis deals with marketing and marketing communications of Divadlo na cucky. At first there are determined essential characteristic of selected area. Then there is description of Divadlo na cucky and it´s marketing and communication mix. In accordance with the results of survey there is SWOT analysis and author´s suggested proposials for changes in theatre´s communication strategy.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Machalka, Jan. Marketingová komunikace Divadla na cucky. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe