Bc. Petra Vorlíčková
Bachelor's thesis
Klamavá reklama
Misleading Advertising
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá reklamou a pojmy, jež mají tuto problematiku přiblížit. Práce analyzuje, jakým způsobem působila reklama obecně a zvláště pak klamavá reklama nejen na historický, ale i na současný vývoj společnosti. Práce též zhodnocuje průměrného spotřebitele jak z hlediska vývoje v čase, tak i z hlediska psychologického a společenského. V práci je posouzen i vliv státních institucí na …moreAbstract:
Bachelor thesis focuses on advertising and describes key concepts relating to the investi-gated area. Thesis analyses effects of advertising in general and misleading advertising not only within historical but also current development of society. Thesis also assesses an av-erage consumer with respect to his/her mental and social development. There is also exam-ined influence of state authorities on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2014
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/xhtte/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2014
- Supervisor: JUDr. Aleš Rozehnal, Ph.D.
- Reader: JUDr. Natália Mansella, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Banking / Legal Administration in Undertaking
Theses on a related topic
-
Večerníček na přechodu od klasické k digitální animaci na příkladu sérií Pat a Mat a Bob a Bobek
Lenka Hniličková -
Kdo a jak má vybírat členy a vedení nezávislých správních úřadů?
Anna Thompson -
Ochrana fyzického, psychického a mravního vývoje dětí a mladistvých v rozhodovací praxi RRTV a judikatuře správních soudů
Petra MACHOVÁ -
Specifika výroby a vysílání pořadů pro děti a mládež, včetně jejich dopadů na rozpočet a plánování výroby se zaměřením na programový okruh ČT :D
Kristýna Žďárská -
Reklama v rozhlasovém a televizním vysílání a její vliv na spotřebitele
Veronika Mlčochová -
Zobrazení a využití ticha a hluku v reklamě na mobilní operátory
Michal Bořecký -
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání a její partneři ze Středoevropského fora regulátorů
Jan Drdla -
Kontroverze násilí v televizním vysílání se zaměřením na výstupy Rady pro rozhlasové a televizní vysílání
Michaela Blažeková