Milan Klempíř

Diplomová práce

Volební marketing politických stran: případ voleb do Poslanecké sněmovny 2017.

ELECTION MARKETING OF NEW POLITICAL PARTIES AND MOVEMENTS: THE CASE OF THE CZECH ELECTIONS TO CHAMBER OF DEPUTIES 2017
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na politickou komunikaci a volební marketing nových protestních subjektů v České republice (ANO, SPD, Piráti). Cílem práce je přispět k vysvětlení analýzou komunikace těchto hnutí či protestních stran, jak a proč dosáhly tak rychlého úspěchu a oslovily velké množství voličů. Data byla získána z hlavních českých médií, ale i z internetových příspěvků řady odborníků (politologové …více
Abstract:
The diploma thesis is focused on political communication and election campaign of new protest political subjects in Czech Republic (ANO, SPD, Pirate party). The main objective is to analyse a communication of this movements and contribute to explanation, why and how this subjects achieved a fast success and appealed to many voters. The data was collected from the Czech mainstream media, but also from …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
  • Vedoucí: Aleš Lisa
  • Oponent: Petr Vymětal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73108