Tomáš Kuthan

Bakalářská práce

Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci

Marketing Mix of the Specific Institution
Anotace:
Práce se zabývá problematikou volby marketingového mixu u lokálního producenta vepřového masa. Teoretická část popisuje východiska marketingového mixu, uplatňované koncepty a teoretické předpoklady pro rozhodování o marketingové strategii a nastavení marketingového mixu. Rozebrány jsou analytické a metodické nástroje pro zkoumání vnějšího prostředí (analýza PESTLE, Porterův model pěti sil, dotazníkové …více
Abstract:
The thesis deals with the choice of the marketing mix for the local pork producer. The theoretical part describes the basics of marketing mix, applied concepts and theoretical prerequisites for decision making about marketing strategy and setting of marketing mix. Analyzes and methodological tools for exploring the external environment (PESTLE analysis, Porter model of five forces, questionnaire survey …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
  • Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jaroslav Tručka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků