Zdenka Denkerová, MBA

Bakalářská práce

Nové trendy v marketingové komunikaci ve firmě Motokáry Břeclav

New Trends in Marketing Communication for Motokáry Břeclav
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace vybrané organizace, firmy Motokáry Břeclav. Teoretická část se zaměří na marketingovou komunikaci, zejména na její nové trendy. Praktická část nejdříve představí vybranou organizaci a její prostředky marketingové komunikace. Následovat budou výsledky vlastního výzkumu a doporučení na změnu s ohledem na moderní trendy ve zkoumané oblasti.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.