Nové trendy v marketingové komunikaci ve firmě Motokáry Břeclav – Zdenka Denkerová, MBA
Zdenka Denkerová, MBA
Bakalářská práce
Nové trendy v marketingové komunikaci ve firmě Motokáry Břeclav
New Trends in Marketing Communication for Motokáry Břeclav
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace vybrané organizace, firmy Motokáry Břeclav. Teoretická část se zaměří na marketingovou komunikaci, zejména na její nové trendy. Praktická část nejdříve představí vybranou organizaci a její prostředky marketingové komunikace. Následovat budou výsledky vlastního výzkumu a doporučení na změnu s ohledem na moderní trendy ve zkoumané oblasti.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.