Martina Podskalská

Bachelor's thesis

Marketingová strategie franchisingového řetězce Ambiente

Marketing strategy of franchise chain Ambiente
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie gastronomického franchisingového řetězce Ambiente. První část práce je věnována teoretickému vymezení pojmů marketing a franchisng. Praktická část poté aplikuje získané poznatky na konkrétní případ restaurací Ambiente. Cílem práce je vyhodnocení vlivu franchisingu na marketingovou strategii tohoto řetězce a navržení změn, které by pomohly …viac
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of marketing strategy of gastronomic franchising chain Ambiente. The first part of this thesis defines important marketing and franchising terms. Practical part then applies the acquired knowledge on the particular example of Ambiente Restaurants. The objective of the thesis is to evaluate the impact of franchising on the marketing strategy of this chain …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
  • Vedúci: Hana Chylíková
  • Oponent: Pavla Berglová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38224

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod