Martin Mocek

Bakalářská práce

SYSTÉMY VARIABILNÍHO ČASOVÁNÍ VENTILŮ SPALOVACÍHO MOTORU

Systems Variable Valve Timing Engine
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Systémy variabilního časování spalovacího motoru se zabývá nejčastěji využívanými typy systémů s variabilním časováním ventilů spalovacích motorů. V první části jsou vysvětleny důvody jejich vzniku, obecný princip jejich funkce a přínos jejich zavedení. Dále je zmapováno jejich základní rozdělení z konstrukčního hlediska a následně popsány jednotlivé typy nejčastěji využívaných …více
Abstract:
Bachelor thesis entitled System variable timing engine deals with the most commonly used types of systems with variable timing combustion engine valves . The first part explains the reasons for their establishment , the general principle of their function and their contribution to implementation . Furthermore, mapped the distribution of basic structural point of view and then describes the different …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 7. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2015
  • Vedoucí: Ing. Pavel Brabec, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Mocek, Martin. SYSTÉMY VARIABILNÍHO ČASOVÁNÍ VENTILŮ SPALOVACÍHO MOTORU. Liberec, 2015. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta strojní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta strojní
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

Technická univerzita v Liberci

Fakulta strojní

Bakalářský studijní program / obor:
Strojní inženýrství / Strojní inženýrství

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.