Analýza marketingové komunikace obchodu se sportovním zbožím – David Kubný
David Kubný
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace obchodu se sportovním zbožím
Marketing Communication Analysis of the Sporting Goods Store
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřila na analýzu marketingové komunikace obchodu se sportovním zbožím. První dvě kapitoly této práce poskytují teoretické podstaty marketingové komunikace a charakteristiku společnosti SportFotbal s.r.o. V praktické části jsou představeny výsledky výzkumu, který byl realizován prostřednictvím online dotazníkového šetření. Tyto výsledky jsou zobrazeny pomocí grafů, které …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the marketing communication analysis of a sporting goods store. The first two chapters provide the theoretical background of marketing communication and the characteristics of SportFotbal s.r.o. The practical part presents the results of the research, which was conducted through an online questionnaire survey. The results of the practical part are presented by graphs …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149504
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
- Vedoucí: David Grendysa
- Oponent: Viktor Frnka
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová