Barbora GREMLICOVÁ

Bakalářská práce

Význam pedagogické diagnostiky pro učitele v mateřské škole

The importance of pedagogical diagnostics in preschool education
Anotace:
Téma bakalářské práce je význam pedagogické diagnostiky pro učitele mateřských škol. Teoretickou část jsme rozdělili na tři hlavní kapitoly, které nám napomohly stanovit hlavní cíl průzkumného šetření. V praktické části práce jsme se zabývali diagnostickou činností učitelek mateřských škol v jejich odborné praxi. Realizovali jsme kvantitativně orientovaný průzkum, jehož hlavním cílem bylo zjistit, …více
Abstract:
The subject of the bachelor thesis is the significance of pedagogical diagnosis for kindergarten teachers. We have divided the theoretical part into three main chapters, which have helped us to establish the main goal of the exploratory study. In the practical part of the thesis, we have addressed the diagnostic activities of kindergarten teachers in their professional practice. We conducted a quantitatively …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 5. 2024
  • Vedoucí: PhDr. Bc. Karin Fodorová, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

GREMLICOVÁ, Barbora. Význam pedagogické diagnostiky pro učitele v mateřské škole. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy