Barbora GREMLICOVÁ

Bachelor's thesis

Význam pedagogické diagnostiky pro učitele v mateřské škole

The importance of pedagogical diagnostics in preschool education
Abstract:
Téma bakalářské práce je význam pedagogické diagnostiky pro učitele mateřských škol. Teoretickou část jsme rozdělili na tři hlavní kapitoly, které nám napomohly stanovit hlavní cíl průzkumného šetření. V praktické části práce jsme se zabývali diagnostickou činností učitelek mateřských škol v jejich odborné praxi. Realizovali jsme kvantitativně orientovaný průzkum, jehož hlavním cílem bylo zjistit, …more
Abstract:
The subject of the bachelor thesis is the significance of pedagogical diagnosis for kindergarten teachers. We have divided the theoretical part into three main chapters, which have helped us to establish the main goal of the exploratory study. In the practical part of the thesis, we have addressed the diagnostic activities of kindergarten teachers in their professional practice. We conducted a quantitatively …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 5. 2024
  • Supervisor: PhDr. Bc. Karin Fodorová, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

GREMLICOVÁ, Barbora. Význam pedagogické diagnostiky pro učitele v mateřské škole. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta

University of Ostrava

Pedagogical Faculty

Bachelor programme / field:
Teaching at Pre-School Level / Učitelství pro mateřské školy