Význam pedagogické diagnostiky pro učitele v mateřské škole – Barbora GREMLICOVÁ
Barbora GREMLICOVÁ
Bachelor's thesis
Význam pedagogické diagnostiky pro učitele v mateřské škole
The importance of pedagogical diagnostics in preschool education
Abstract:
Téma bakalářské práce je význam pedagogické diagnostiky pro učitele mateřských škol. Teoretickou část jsme rozdělili na tři hlavní kapitoly, které nám napomohly stanovit hlavní cíl průzkumného šetření. V praktické části práce jsme se zabývali diagnostickou činností učitelek mateřských škol v jejich odborné praxi. Realizovali jsme kvantitativně orientovaný průzkum, jehož hlavním cílem bylo zjistit, …moreAbstract:
The subject of the bachelor thesis is the significance of pedagogical diagnosis for kindergarten teachers. We have divided the theoretical part into three main chapters, which have helped us to establish the main goal of the exploratory study. In the practical part of the thesis, we have addressed the diagnostic activities of kindergarten teachers in their professional practice. We conducted a quantitatively …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 6. 5. 2024
- Supervisor: PhDr. Bc. Karin Fodorová, PhD.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
GREMLICOVÁ, Barbora. Význam pedagogické diagnostiky pro učitele v mateřské škole. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Teaching at Pre-School Level / Učitelství pro mateřské školy
Theses on a related topic
-
Pedagogická diagnostika učitelky v MŠ
Veronika ŠNEJDRLOVÁ -
Pedagogická diagnostika učitelky v mateřské škole
Pavla NOVÁKOVÁ -
Pedagogická diagnostika v mateřské škole
Tereza RAJKOVÁ -
Pedagogická diagnostika v prostředí mateřské školy
Jana Danihelová -
Pedagogická diagnostika v kontextu povinné předškolní docházky
Martina LUKÁČOVÁ -
Diagnostika stylů učení žáků 1. stupně ZŠ
Ludmila Sáblíková -
Pedagogická diagnostika a evaluace v mateřské škole
Barbora JOHANÍKOVÁ -
Pedagogická diagnostika dítěte předškolního věku
Marie ŠOKALOVÁ