Technologické společnosti a jejich příprava na metaverse: případová studie – David SOUKUP
David SOUKUP
Bakalářská práce
Technologické společnosti a jejich příprava na metaverse: případová studie
Technology companies and their preparation for the metaverse: a case study
Anotace:
Tato práce se zabývá vývojem společností Microsoft, Meta a Google a vstupem do rozhraní Web 3.0 a metaverse. Cílem této práce je zjistit a analyzovat, jak se světové společnosti Microsoft, Meta a Google připravují na vstup do rozhraní Web 3.0 a metaverse. V teoretické části své práce rozebírá historii internetu, aby došlo ke správnému pochopení vývoje daného tématu, dále vysvětluji pojmy metaverse …víceAbstract:
This thesis explores the evolution of Microsoft, Meta and Google and the entry into Web 3.0 and the metaverse. The aim of this thesis is to identify and analyse how the global companies Microsoft, Meta and Google are preparing to enter the Web 3.0 interface and metaverse. In the theoretical part of my thesis, I discuss the history of the Internet in order to have a proper understanding of the development …víceKlíčová slova
Microsoft Meta Google akvizice kryptoměny metaverse NFT umělá inteligence virtuální realita web 3.0
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Sadílek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOUKUP, David. Technologické společnosti a jejich příprava na metaverse: případová studie. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Virtuální realita a její použití v herním průmyslu
Lukáš Skala -
Application of Virtual Reality Technology in the Marketing of Companies/
Denis Gazetdinov -
Vývoj nového produktu či služby a jeho testování - Web 3.0
David SOUKUP -
NFT a NFT tržiště jako nástroje prodeje digitálního umění
Kristina Konkova -
Využití NFT v muzejním provozu
Anna Podsvetova -
Vliv NFTs na umělecký trh
Markéta Turečková -
Právní aspekty fenoménu Non-Fungible Tokens (NFT)
Jaroslav Konečný -
The affection of NFT product in the Modern aesthetics
Hang Kwan Hon