Bc. Jana ONDRIOVÁ

Diplomová práce

Možnosti prědcházení syndromu vyhoření u vychovatelů ve speciálně pedagogických institucích.

Options of prevention Burnout by educators in special-pedagogical institutions.
Abstract:
This diploma thesis deals with burnout of educators in special education institutions. The theoretical part consists of four chapters focused on the personality of educator and burnout its causes, symptoms, process and diagnostics. The individual part consists of prevention and the options of overcome burnout. The last chapter is dedicated to the theoretical and critical analysis, which is based on …více
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá syndrómom vyhorenia u vychovávateľov v špeciálno-pedagogických inštitúciách. Teoretickú časť tvoria 4 kapitoly, ktoré sú zamerané na osobnosť vychovávateľa, syndróm vyhorenia jeho príčiny, príznaky, priebeh a diagnostiku. Samostatnú kapitolu tvorí prevencia a možnosti prekonania syndrómu vyhorenia. Posledná kapitola sa týka teoreticko-kritickej analýzy, kde sú vybrané výskumy …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Tereza Louková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ONDRIOVÁ, Jana. Možnosti prědcházení syndromu vyhoření u vychovatelů ve speciálně pedagogických institucích.. Ústí nad Labem, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Vychovatelství pro speciálně pedagogické instituce

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.