Marketingová a komunikační strategie divadla Viola – Jiří Poláček
Jiří Poláček
Diplomová práce
Marketingová a komunikační strategie divadla Viola
Marketing and communication strategy of Viola theatre
Anotace:
Hlavním cílem následující diplomové práce je zanalyzovat marketingovou a komunikační strategii divadla Viola a navrhnout její možná vylepšení do budoucna. Samotná práce obsahuje osm kapitol a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Úvodní čtyři teoretické kapitoly se věnují vymezení pojmu marketing, marketingovému mixu, situační analýze a marketingovým a komerčním komunikacím a strategiím. Další …víceAbstract:
The main goal of the following diploma thesis is to analyse the marketing and communication strategy of Viola theatre and to suggest its future improvements. The thesis itself contains eight chapters, divided into theoretical and practical parts. First four theoretical chapters are devoted to marketing, marketing mix, situation analysis and marketing and commercial communications and strategies. Following …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35613
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jitka Vysekalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35613
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové a komerční komunikace divadla Komedie
Pavlína Stoklasová -
Komerční komunikační chování firmy DAF Truck CZ v době krize se zaměřením na přímý marketig
Oldřich Sadílek -
Využití marketingových komunikací při propagaci kondomů
Jana Knotková -
Marketingové a komerční komunikace Sparty Praha
Kateřina Mikšovská -
Interní komunikace jako součást komunikační strategie Národní galerie
Eliška Menclová -
Marketingová strategie společnosti Wolt a návrh na její vylepšení
Olivia Madi -
Vyhodnocení produktové strategie Komerční banky a.s.
Jitka Koubová -
Hodnocení marketingové strategie společnosti damejidlo.cz s.r.o.
Tereza Vašátková