Jiří Poláček

Diplomová práce

Marketingová a komunikační strategie divadla Viola

Marketing and communication strategy of Viola theatre
Anotace:
Hlavním cílem následující diplomové práce je zanalyzovat marketingovou a komunikační strategii divadla Viola a navrhnout její možná vylepšení do budoucna. Samotná práce obsahuje osm kapitol a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Úvodní čtyři teoretické kapitoly se věnují vymezení pojmu marketing, marketingovému mixu, situační analýze a marketingovým a komerčním komunikacím a strategiím. Další …více
Abstract:
The main goal of the following diploma thesis is to analyse the marketing and communication strategy of Viola theatre and to suggest its future improvements. The thesis itself contains eight chapters, divided into theoretical and practical parts. First four theoretical chapters are devoted to marketing, marketing mix, situation analysis and marketing and commercial communications and strategies. Following …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jitka Vysekalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35613