Ester Jagošová

Bakalářská práce

Úroveň finanční gramotnosti žáků vybraných typů středních škol

The Level of Financial Literacy in Students of Selected Secondary Schools
Anotace:
Analýza úrovně finanční gramotnosti žáků středních škol Zlínského kraje je zaměřena na reálnou úroveň dosažených vědomostí a schopností. Nejprve je definován pojem finanční gramotnost, popsán význam finančního vzdělávání a didaktické prostředky finanční edukace k upevňování teoretických znalostí. Následně rozebírá Národní program rozvoje vzdělávání v České republice, Národní strategii finančního vzdělávání …více
Abstract:
The analysis of the level of financial literacy of secondary school students of the Zlín region is focused on the real level of acquired knowledge and skills. At the outset, the concept of financial literacy is defined followed by a description of the importance of financial education and didactic means of financial education to strengthen theoretical knowledge of the topic. Subsequently, the National …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Zveřejnit od: 27. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Jagošová, Ester. Úroveň finanční gramotnosti žáků vybraných typů středních škol. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika