Marketingová analýza sportovního areálu Aquapark v Uherském Hradišti – Veronika LATÝNOVÁ
Veronika LATÝNOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová analýza sportovního areálu Aquapark v Uherském Hradišti
Aquapark in Uherske Hradiste Market Analysis
Anotace:
Předmětem bakalářské práce ,,Marketingová analýza sportovního areálu Aquapark v Uherském Hradišti`` je popis a celkový rozbor připravovaného sportovního areálu z marketingového hlediska. V teoretické části jsou popsány komponenty marketingové analýzy, teoretická východiska a metody popisované literaturou. V praktické části je provedena PEST analýza, SWOT analýza, odhad poptávky na základě provedeného …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis called {\clqq}Marketing analysis of sports and relax center in Uherské Hradiště`` is description and detailed study of future sports and relax center from marketing point of view. The theory described consists of components of marketing analysis, therotical basis and other methods from accessible literature. The practical part of the study focuses on PEST analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2010
Identifikátor:
15464
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LATÝNOVÁ, Veronika. \textit{Marketingová analýza sportovního areálu Aquapark v Uherském Hradišti}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/gc1814/.
Jak správně citovat práci
LATÝNOVÁ, Veronika. Marketingová analýza sportovního areálu Aquapark v Uherském Hradišti. Uherské Hradiště, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 02. 05. 2030
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management
Práce na příbuzné téma
-
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova