Marketingové komunikace hudebního festivalu On the road – Jana Kašparová
Jana Kašparová
Bachelor's thesis
Marketingové komunikace hudebního festivalu On the road
Marketing Communications of Music festival On the Road
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingové komunikace hudebního festivalu On the Road. Teoretická část práce věnuje pozornost vytvoření potřebného teoretického základu se zaměřením na oblast hudby a hudebních festivalů, současně rovněž na oblast kultury v rámci neziskového sektoru a následně se podrobněji zabývá teorií marketingu a způsoby financování kulturních akcí. Praktická část práce se věnuje …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on marketing communications of the music festival On the Road. The theoretical part of the thesis pays attention to the creation of necessary theoreti-cal background with a focus on music field and music festivals, to the field of culture with-in the non-profit sector and also to the theory of marketing and ways of financing cultural events. The practical part is devoted …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Marcela Göttlichová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAŠPAROVÁ, Jana. \textit{Marketingové komunikace hudebního festivalu On the road} Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Available from: https://theses.cz/id/gc8695/. [cit. 2024-04-19].
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kašparová, Jana. Marketingové komunikace hudebního festivalu On the road. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Hudební festival Znojmo v historickém kontextu hudební kultury města
Jarmila Ludvíková -
EXIT hudební festival a jeho role pro cestovní ruch v Srbsku
Georgije Masnikosa -
Hudební festival a jeho přínos pro město v rámci kulturního cestovního ruchu
Michaela Vlčanová -
Hudební festival a jeho ekonomický přínos v rámci kulturního cestovního ruchu ve městě Jihlava
Tereza Sedmíková -
Hudební festival jako faktor zmírňování sezónních výkyvů v Plzni
Alina Neupokoieva -
Hudební festival LétoFest a jeho ekonomický dopad a přínos pro město Pardubice.
Ludmila Poskočilová -
Hudební festival jako prostředek kultivace společnosti s přihlédnutí k Mezinárodnímu hudebnímu festivalu Janáčkův máj
Jaromír JAVŮREK