Schopnost dětí předškolního věku pracovat s abstraktními pojmy s ohledem na morální aspekt – Jana Sedláčková
Jana Sedláčková
Bachelor's thesis
Schopnost dětí předškolního věku pracovat s abstraktními pojmy s ohledem na morální aspekt
The Ability of Preschool Children to Operate with Abstract Concepts with Regard to the Moral Aspect
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá schopností dětí předškolního věku pracovat s abstraktními pojmy s ohledem na morální aspekt. Cílem je tedy objasnit zda jsou děti schopny pracovat s abstraktními pojmy již v předškolním věku a do jaké míry. V teoretické části se práce zabývá ontogenetickou psychologií, zejména psychologickým vývojem jedince a předními teoriemi vývoje osobnosti, dále vysvětluje stěžejní pojmy …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the ability of preschool children to work with abstract concepts with regard to the moral aspect. The aim is consequently demonstrate whether children are able to work with abstract concepts at preschool age and its extent. The theoretical part deals with the ontogenetic psychology, especially psychological development of the person and leading theories of personality …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014
Accessible from:: 29. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SEDLÁČKOVÁ, Jana. \textit{Schopnost dětí předškolního věku pracovat s abstraktními pojmy s ohledem na morální aspekt}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2014. Available from: https://theses.cz/id/gc9x9f/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Sedláčková, Jana. Schopnost dětí předškolního věku pracovat s abstraktními pojmy s ohledem na morální aspekt. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Pojem supervenience v kognitivních vědách
Eliška KVĚTOVÁ -
Vnímání abstrakce u dětí předškolního věku
Veronika Vilímovská