Jana Sedláčková

Bachelor's thesis

Schopnost dětí předškolního věku pracovat s abstraktními pojmy s ohledem na morální aspekt

The Ability of Preschool Children to Operate with Abstract Concepts with Regard to the Moral Aspect
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá schopností dětí předškolního věku pracovat s abstraktními pojmy s ohledem na morální aspekt. Cílem je tedy objasnit zda jsou děti schopny pracovat s abstraktními pojmy již v předškolním věku a do jaké míry. V teoretické části se práce zabývá ontogenetickou psychologií, zejména psychologickým vývojem jedince a předními teoriemi vývoje osobnosti, dále vysvětluje stěžejní pojmy …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the ability of preschool children to work with abstract concepts with regard to the moral aspect. The aim is consequently demonstrate whether children are able to work with abstract concepts at preschool age and its extent. The theoretical part deals with the ontogenetic psychology, especially psychological development of the person and leading theories of personality …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014
Accessible from:: 29. 4. 2014

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Sedláčková, Jana. Schopnost dětí předškolního věku pracovat s abstraktními pojmy s ohledem na morální aspekt. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 29. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Bachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy

Theses on a related topic