Schopnost dětí předškolního věku pracovat s abstraktními pojmy s ohledem na morální aspekt – Jana Sedláčková
Jana Sedláčková
Bachelor's thesis
Schopnost dětí předškolního věku pracovat s abstraktními pojmy s ohledem na morální aspekt
The Ability of Preschool Children to Operate with Abstract Concepts with Regard to the Moral Aspect
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá schopností dětí předškolního věku pracovat s abstraktními pojmy s ohledem na morální aspekt. Cílem je tedy objasnit zda jsou děti schopny pracovat s abstraktními pojmy již v předškolním věku a do jaké míry. V teoretické části se práce zabývá ontogenetickou psychologií, zejména psychologickým vývojem jedince a předními teoriemi vývoje osobnosti, dále vysvětluje stěžejní pojmy …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the ability of preschool children to work with abstract concepts with regard to the moral aspect. The aim is consequently demonstrate whether children are able to work with abstract concepts at preschool age and its extent. The theoretical part deals with the ontogenetic psychology, especially psychological development of the person and leading theories of personality …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Zverejniť od: 29. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SEDLÁČKOVÁ, Jana. \textit{Schopnost dětí předškolního věku pracovat s abstraktními pojmy s ohledem na morální aspekt}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Humanities. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/gc9x9f/.
Jak správně citovat práci
Sedláčková, Jana. Schopnost dětí předškolního věku pracovat s abstraktními pojmy s ohledem na morální aspekt. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Pojem supervenience v kognitivních vědách
Eliška KVĚTOVÁ -
Vnímání abstrakce u dětí předškolního věku
Veronika Vilímovská