Marketingová analýza pro nově vznikající a na český trh vstupující firmu orientující se na svatební tiskoviny – Monika Mléčková
Monika Mléčková
Bachelor's thesis
Marketingová analýza pro nově vznikající a na český trh vstupující firmu orientující se na svatební tiskoviny
marketing analysis for new firm focusing on wedding graphics which aims to enter czech market
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou pro nově vznikající a na trh vstupující firmu, která se orientuje na svatební grafiku. Teoretická část uvádí základní definice z oblasti marketingu a marketingové komunikace. Popisuje situační analýzu a její metody. Následně se věnuje definici firmy, produktů a obchodnímu modelu této firmy. Praktická část aplikuje poznatky z části teoretické. Provádí …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing analysis for new firm focusing on wedding graphics which aims to enter czech market. Theoretical section introduces elementary definitions from marketing and marketing communication. This section contains situation analysis and its methods. It also focuses on business model and theory of firm and products. Practical section applies definitions from theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75392
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2019
- Vedúci: Filip Truhlář
- Oponent: Majja Chabirova
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MLÉČKOVÁ, Monika. \textit{Marketingová analýza pro nově vznikající a~na český trh vstupující firmu orientující se na svatební tiskoviny}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/gchbay/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75392
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová