Petra Macháčová

Diplomová práce

Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing

Business-to-Business International New Ventures: Budování globalního povědomí o značce pomocí podnikatelského digitálního marketingu
Anotace:
Rostoucí počet organizací, které jsou mezinárodní od svého vzniku, také známé jako International New Ventures (INVs), se staly novým fenoménem a v posledních letech vzbudily zájem mnoha výzkumníků. Stávající studie částečně vysvětlily rozsah vlastností, které jsou potřebné pro hladkou internacionalizaci INV, nicméně výzkum důležitosti jejich obchodní značky byl spíše vzácností. Tato diplomová práce …více
Abstract:
The increasing number of organizations that are international from their inception, also known as International New Ventures (INVs), has become an emerging phenomenon and gained a great interest in research for over the last few decades. Existing studies have partially explained the range of required capabilities that are needed for a smooth internationalisation of INVs, nonetheless, the importance …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
  • Vedoucí: Josef Taušer

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77913

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod