Bc. Monika Řičicová

Diplomová práce

The Role of Academic Motivation in Self-Regulated Learning of University Students in Connection with Perceived Academic Performance

The Role of Academic Motivation in Self-Regulated Learning of University Students in Connection with Perceived Academic Performance
Anotace:
Cílem této práce je zjistit, jak se studenti sami učí, jak to souvisí s jejich motivací a jak tyto faktory ovlivňují jejich vnímání studijních výsledků. S využitím kvantitativního výzkumného přístupu je použita metoda dotazníkového šetření ke sběru dat od růz-norodého vzorku studentů Masarykovy univerzity. Rozklíčováním této problematiky tato práce přispívá k hlubšímu pochopení toho, jak se studenti …více
Abstract:
This thesis investigates how students engage in self-regulated learning, to what ex-tent it is connected with their motivation and how these factors influence their per-ceptions of academic performance. Using a quantitative research approach, a survey research method is employed to gather data from a diverse sample of Masaryk Uni-versity students. By unravelling these dynamics, this thesis contributes …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta