The Role of Academic Motivation in Self-Regulated Learning of University Students in Connection with Perceived Academic Performance – Bc. Monika Řičicová
Bc. Monika Řičicová
Diplomová práce
The Role of Academic Motivation in Self-Regulated Learning of University Students in Connection with Perceived Academic Performance
The Role of Academic Motivation in Self-Regulated Learning of University Students in Connection with Perceived Academic Performance
Anotace:
Cílem této práce je zjistit, jak se studenti sami učí, jak to souvisí s jejich motivací a jak tyto faktory ovlivňují jejich vnímání studijních výsledků. S využitím kvantitativního výzkumného přístupu je použita metoda dotazníkového šetření ke sběru dat od růz-norodého vzorku studentů Masarykovy univerzity. Rozklíčováním této problematiky tato práce přispívá k hlubšímu pochopení toho, jak se studenti …víceAbstract:
This thesis investigates how students engage in self-regulated learning, to what ex-tent it is connected with their motivation and how these factors influence their per-ceptions of academic performance. Using a quantitative research approach, a survey research method is employed to gather data from a diverse sample of Masaryk Uni-versity students. By unravelling these dynamics, this thesis contributes …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qmcrm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŘIČICOVÁ, Monika. \textit{The Role of Academic Motivation in Self-Regulated Learning of University Students in Connection with Perceived Academic Performance}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/gcrmlj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
The relationship between perceived stress, rumination, mobile phone addiction and academic achievement, and the protective effect of mental health literacy: A Moderated chain mediation effect in the context of Czech Republic and China
Hongyang LIU -
Vztah osobní pohody, akademického stresu a akademické úspěšnosti u studentů Univerzity Palackého v Olomouci
Vladimír MATOUŠEK -
Seberegulované učení u vysokoškolských studentů během zkouškového období
Aneta Vodičková -
Vztah mezi vnímaným přístupem učitele a copingovými strategiemi, seberegulovaným učením a akademickým výkonem u studentů středních škol
Eliška Ročková -
Akademická motivace, well - being a hodnoty studentů během studia současně pracujících v určitém typu pracovního úvazku
Barbora Hořáková -
Akademická motivace v rané adolescenci v kontextu psychosociálních faktorů
Simona Boháčová -
Vztah akademické motivace, smyslu života a akademického výkonu u studentů medicíny
Lenka Stodolová -
Akademická motivace v období střední dospělosti
Daniela Němcová