Andrea BERÁNKOVÁ

Diplomová práce

Husitství a jeho pojetí v rámci regionálních dějin Roudnice n/L ve výuce vlastivědy pro 4. ročník ZŠ

The Hussite movement and its concepts in the context of regional history of Roudnice n/L, of the 4 grade of primary school.
Anotace:
Anotace Diplomová práce s názvem ?Husitství a jeho pojetí v rámci regionálních dějin Roudnice n/L ve výuce vlastivědy pro 4. ročník ZŠ? má dvě části, teoretickou a empirickou. V teoretické části se zabýváme základními poznatky husitství. Pozornost zaměřujeme na husitství v Roudnici, jeho vlivy, důsledky, osobnosti a stavby. V empirické části popisujeme průběh a výsledky výzkumu, který jsme realizovali …více
Abstract:
Abstract The thesis on the Hussite movement and its concepts in the context of regional history of Roudnice n/L, of the 4 grade of primary school. There are two parts, theoretical and empirical. Theoretical part deals with the basic knowledge of Hussitism. Attention focuses on Christie in Roudnice, his influence, consequences, personalities, and the buildings. In the empirical part describes the conduct …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Michal Červenka

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BERÁNKOVÁ, Andrea. Husitství a jeho pojetí v rámci regionálních dějin Roudnice n/L ve výuce vlastivědy pro 4. ročník ZŠ. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol