Vizuální identita kulturní instituce – Mgr. Beatrix Křížová
Mgr. Beatrix Křížová
Diplomová práce
Vizuální identita kulturní instituce
Visual identity of a cultural institution
Anotace:
V diplomové práci Vizuální identita kulturní instituce jsou analyzovány složky vizuální komunikace jednotného vizuálního stylu a reklamy u vybraných kulturních institucí. Diplomová práce je rozčleněna do tří částí. První reflektuje teoretické pojmy vztahující se k tématu, druhá analyzuje oblast vizuální komunikace Městského divadla Brno a třetí rozšiřuje předchozí kapitoly o kontext proměny či tvorby …víceAbstract:
The diploma thesis Visual identity of a cultural institution analyses visual communication components of a uniform visual style and advertisement of chosen cultural institutions. The diploma thesis consists of three parts. The first part reflects the theoretical terms referring to the topic, the second part analyses the visual communication area of Brno City Theatre and the third part complements the …víceKlíčová slova
marketing kulturní instituce vizuální komunikace public relations corporate identity corporate design logo propagace reklama Městské divadlo Brno Národní divadlo Brno Filharmonie Brno Dům umění města Brna Marketing of a cultural institution visual communication promotion advertisement Brno City Theatre National Theatre Brno Brno Philharmonic Brno House of Arts
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mvliz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Simona Juračková, Ph. D.
- Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
T: JANA VRÁNOVÁ – 50 let kurátorské praxe v Domě umění města Brna a realizované fotografické výstavy (1972–2022)
Martina Koubková -
Nová média v galerii. Případová studie Domu umění města Brna
Michaela Trňáková -
Transformace výstavních prostor novými médii. Dům umění města Brna
Hana Plochová -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
Eva Hájková -
Strategie komunikace s fanouškem na sociálních sítích Moravské galerie v Brně a Domu umění města Brna
Michaela Křivá -
Marketing strategy of recruitment and retention of IT candidates in the market of Brno
Gabriela Chaloupková -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Pandemie v kulturní instituci – adaptace kreativního procesu, organizace, plánování a naplňování základní funkce divadla
Pavel Uhřík