Bc. Dagmar Adamová
Bachelor's thesis
Časopisy v ČR po roce 1989
Magazines in the Czech Republic after 1989
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je analýza a kritické zhodnocení aktuální situace periodického tisku v kontextu vývoje tištěných médií od roku 1989. Práce poukazuje na změny mediálního prostoru v důsledku rozvoje televize, internetu a vzniku sociálních sítí. Definuje dopad těchto změn na prodejnost a čtenost časopisů. Výsledky této práce přispívají k zachování pověsti magazínů jako vlivných médií, která slouží …viacAbstract:
The objective of this thesis is to analyse and critically evaluate the current situation of the periodical press in the context of the development of printed media since 1989. The work highlights the changes in the media space due to the development of television, the Internet and the emergence of social networks. It defines the impact of these changes on marketability of magazines and magazine readership …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x7myk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
- Vedúci: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
- Oponent: Ing. Miroslav Dittrich
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication