Návrh Customer Value pre start-up – Bc. Bandurčinová Bandurčinová
Bc. Bandurčinová Bandurčinová
Bakalářská práce
Návrh Customer Value pre start-up
Value Proposition Design for a start-up
Abstract:
The bachelor thesis deals with qualitative research in the field of women's motherhood phase. The goal of my thesis was to formulate Customer Value for my start-up - to design the Customer Value that the start-up should have, so that it can adapt its activities as much as possible to the needs and wishes of its target group. Data were collected through interviews with six selected respondents. For …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá kvalitatívnym výskumom v oblasti fázy materstva žien. Cieľom a mojej práce bolo sformulovať Customer Value pre môj start-up - navrhnúť zákaznícku hodnotu, ktorú by mal start-up mať, aby svoju činnosť mohol čo najviac prispôsobiť potrebám a prianiam svojej cieľovej skupiny. Zber dát bol vykonaný pomocou rozhovorov so šiestimi vybranými respodentkami. Pre vyhodnotenie získaných …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wcxva/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2022
- Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Oponent: Ing. Vladimír Ezr, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Rizika zavádzania služby online marketing a sociálne média
Tomáš Búcor -
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
Vnímanie online komunikácie značky Maybelline New York v ČR z pohľadu generácie Z
Vanessa Homolyová -
Projekt vytvoření online vernisáže pro zlepšení propagace výtvarných děl vybraného umělce
Diana Hološková -
Možnosti financování startup
Jana Vernerová -
Finančné aspekty založenia startup spoločnosti
Simona Danaj -
Marketingová strategie pro startup zabývající se řízením projektů
Ester Štrochová -
Business plán pro startup a jeho vyhodnocení
Jan Zabystřan